Kvalitetsdeklarationer
En del i kommunens kvalitetsarbete är verksamheternas kvalitetsdeklarationer. I en kvalitetsdeklaration för en kommunal verksamhet ska du som medborgare kunna se vilken servicenivå du kan förvänta dig av verksamheten.
Se verksamheternas kvalitetsdeklarationer i menyn.
Vi vill bli bättre
Vi vill bli bättre och vill veta vad du tycker. Vad är bra? Vad är Dåligt? Har du förslag på hur vi kan bli bättre? Det är viktigt för oss att veta vad du tycker.
Hur?
Berätta för den du träffar vad som är bra eller inte bra. Du kan också ge tips här hur vi kan bli bättre. Om du känner dig diskriminerad prata direkt med den du är i kontakt med i vår verksamhet eller prata med enhetschef för verksamheten.
Andra sidor
- Arbetsmarknad
- Bostadsanpassning
- Brandförsvar
- Budgetrådgivning, Energi- och klimatrådgivning, Konsumentrådgivning
- Bygglov
- Detaljplanering
- Digital omställning och IT
- Fastighet
- Fastighetsbildning
- Fritid, bad
- Fritid, drift
- Fritid, föreningsbyrån
- Fritid, unga
- Gator och parker
- Hemtjänst
- HR
- Individ- och familjenämndens verksamheter
- Integration
- Kommunikation
- Korttidsboende
- Lantmäteri
- Mark och exploatering
- Miljö- och hälsoskydd, Förvaltarna
- Miljö- och hälsoskydd, Tillsyn och kontroll
- Nationella minoriteter
- Näringsliv
- Offentlig renhållning
- Parkdrift
- Stadsarkivet
- Städ- och verksamhetsservice
- Stöd och omsorg, dagverksamhet
- Vinterväghållning
- Vårdboende